Reklamációk és visszaküldések

Az online áruházban, a következő internetcímen vásárolt áruk reklamációja: mpouzdra.hu

Cím, ahová a cserét, reklamációt és a vételi szerződéstől való elállást kell elküldeni:

Szállítási cím: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor

Kapcsolattartó e-mail: info@mpouzdra.hu

Kapcsolattartó telefonszám: +420 604 489 850

Letölthető űrlapok: termékre vonatkozó reklamációhoz | vásárlási szerződéstől való elálláshoz
 


Eljárás hibás telefonmodellhez rendelt tok esetén:

  • Értesítsen minket a kívánt cseréről a rendelésszámmal a info@mpouzdra.hu e-mail címen, hogy lefoglalhassuk az árukat a cserére. Meg kell adni, hogy milyen termékre szeretné cserélni (név, kód) vagy linket. A cserére nincs lehetőség, ha a tokot saját motívummal rendelte meg.
  • A tokot a számlával és a csere információival együtt a lehető leghamarabb küldje vissza a következő címre: Mpouzdra.hu, Vančurova 1946/3, 39001 Tábor
  • Amint az áru megérkezik, azonnal elküldjük a kívánt terméket. Az újraküldés költségeit a vásárló viseli.
  • Ha nem szeretne várni, akkor új megrendelést adhat le, amelyet azonnal elküldünk. A hibás árut visszaküldheti nekünk, mint a vásárlási szerződéstől való elállást.

 

1)
A reklamációs szabályzat a termékhibák reklamációjának módját és feltételeit, valamint a minőségi garancia igénybevételét szabályozza, összhangban a 89/2012 Sb. számú törvény, a polgári törvénykönyv, annak hatályos változatával, és ha a vásárló fogyasztó, a 634/1995 Sb. számú törvény, a fogyasztó védelméről szóló törvény, annak hatályos változatával.

2)
A vevő a hibás teljesítésből eredő jogait, beleértve a szavatossági felelősséget, az eladóval szemben a reklamációs szabályzat 13. pontjában meghatározott módon érvényesíti.nbsp;A reklamáció benyújtásának időpontjának az a pillanat tekintendő, amikor a Vevő a 13. pontban meghatározott módon értesíti az Eladót a reklamációról.

3)
Az Eladó felelősséggel tartozik a Vevőnek azért, hogy az áru átvételekor hibátlan legyen. Az Eladó különösen felelős a Vevőnek azért, hogy az Áru átvételekor:

  • az Áru rendelkezik a felek által megállapított tulajdonságokkal, és ha ilyen megállapodás nincs, akkor olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az Eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a Vevő az Áru jellegére és az Eladó által végzett reklám alapján elvárt.
  • az áru megfelelő mennyiségben, mértékben vagy tömegben van.li>
  • az áru megfelel a jogszabályi követelményeknek. li>

4)
Az Eladó minden új áru esetében, amelyet a Vevőnek, aki fogyasztó, értékesít, felelősséggel tartozik a Vevőnek azért, hogy az áru átvételekor hibátlan legyen, és hogy a fogyasztási cikkeknél a hibák ne jelentkezzenek a Vevő általi átvételtől számított huszonnégy hónapos időtartamon belül. Ha a Vevő nem fogyasztó, akkor nem jár neki minőségi garancia.

5)
Ha a szavatossági idő alatt az előző bekezdés szerint a termék hibás, és a hiba miatt a termék nem használható rendeltetésszerűen, és a hiba elhárítható, a Vevő jogosult a termék ingyenes javítására. Elhárítható hiba esetén a még nem használt termék esetében a Vevő jogosult a hiba elhárítása helyett a hibás termék hibátlan termékre történő cseréjét kérni.

6)
Olyan hiba esetén, amely nem javítható, és amely megakadályozza, hogy az áru hibátlan áruként rendeltetésszerűen használható legyen, a Vevő jogosult az áru cseréjére, a vételárból való arányos árengedményre, vagy a vételi szerződéstől való elállásra.

7)
A vevő nem jogosult a hibás teljesítésből eredő jogokra, ha a vevő a hibáról a termék átvételét megelőzően tudott, vagy ha a hibát ő maga okozta. A vevő nem jogosult a vételi szerződéstől elállni, sem új termék szállítását követelni, ha a terméket nem tudja abban az állapotban visszaszolgáltatni, amelyben azt átvette, kivéve a törvényben meghatározott eseteket.

8)
Ha a Vevő nem lép vissza a vételi szerződéstől, vagy nem érvényesíti a hibátlan új áru szállítására, alkatrész cseréjére vagy az áru javítására vonatkozó jogát, akkor a vételárból arányos árengedményt követelhet. A vevő akkor is jogosult arányos árengedményre, ha az eladó nem tud hibátlan új terméket szállítani, alkatrészt cserélni vagy a terméket megjavítani, valamint abban az esetben is, ha az eladó nem biztosítja a jogorvoslatot ésszerű határidőn belül, vagy ha a jogorvoslat biztosítása a vevő számára jelentős nehézségeket okozna.

9)
A vevő köteles a hibát a vevőnél (vagy a javításra kijelölt személynél) a hiba észlelésétől számított indokolatlan késedelem nélkül reklamálni.nbsp;A beérkezett reklamációkat indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezeljük, amennyiben az Eladó és a Vevő másképp nem állapodnak meg. A reklamáció benyújtásáról és kezeléséről az Eladó írásos visszaigazolást állít ki.p>

10)
A reklamáció benyújtásának napja az a nap, amikor a Vevő bejelentette a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait, beleértve a 13. pont szerinti szavatossági felelősséget is.

11)
Vitás reklamáció esetén az Eladó a reklamáció benyújtásától számított három munkanapon belül dönt a reklamáció elfogadásáról.

12)
A jótállás és a hibákért való felelősség nem vonatkozik azokra az árukra, amelyekre a reklamációt a meghatározott jótállási idő lejárta után nyújtották be, valamint az áruk használatából eredő kopásra. A szokásos használatból eredő kopásnak minősül a telepek és akkumulátorok kapacitásának csökkenése is. A jótállás és a hibákért való felelősség nem terjed ki a helytelen használatból eredő hibákra. Az alacsonyabb áron értékesített termékek esetében az Eladó nem felel a hibáért, amelyért az alacsonyabb árat megállapították; a csere jog helyett a Vevő ebben az esetben jogosult megfelelő árengedményre.

13)
A reklamációt az alábbi módon lehet benyújtani:

  • Az Eladót telefonon, e-mailben vagy írásban értesíteni.
  • A reklamált áru (nem utánvéttel, amelyet az Eladó nem fogad el) az Eladó (vagy a javításra kijelölt személy) kapcsolattartási címére, az Eladó bármely üzlethelyiségébe kell elküldeni. A szállítás során a Vevő köteles az árut megfelelő csomagolásba helyezni, hogy ne sérüljön vagy megsemmisüljön.

14)
Amennyiben a Vevő és az Eladó között a vásárlási szerződésből vagy a szolgáltatásnyújtási szerződésből fogyasztói jogvitás helyzet áll elő, és azt nem sikerül közös megegyezéssel rendezni, a fogyasztó az ilyen jogvitás helyzetet bíróságon kívüli fogyasztói jogvitás helyzetek rendezésére jogosult szervhez utalhatja, amely:

Cseh kereskedelmi felügyelet
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

15)
Az eladó nem felel a személyi sérülésekért, illetve a vagyoni károkért, amelyek szakszerűtlen kezelésből, a termékek visszaélésszerű használatából vagy gondatlanságból származnak.

16)
A saját motívummal ellátott burkolatok esetében az áru cseréje nem lehetséges, mivel ezek egyedi gyártású termékek.
 

V Táboře dne 1.1.2023
J&I Mobile s.r.o.