Szállítás 24000 HUF felett INGYENES
Rendeljen 12:00-ig és még ma szállítunk !
Az online áruházban, a következő internetcímen vásárolt áruk reklamációja: mpouzdra.hu
Szállítási cím: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor
Kapcsolattartó e-mail: info@mpouzdra.hu
Kapcsolattartó telefonszám: +420 604 489 850
Letölthető űrlapok: termékre vonatkozó reklamációhoz | vásárlási szerződéstől való elálláshoz
2) A vevő a hibás teljesítésből eredő jogait, beleértve a szavatossági felelősséget, az eladóval szemben a reklamációs szabályzat 13. pontjában meghatározott módon érvényesíti.nbsp;A reklamáció benyújtásának időpontjának az a pillanat tekintendő, amikor a Vevő a 13. pontban meghatározott módon értesíti az Eladót a reklamációról.
3) Az Eladó felelősséggel tartozik a Vevőnek azért, hogy az áru átvételekor hibátlan legyen. Az Eladó különösen felelős a Vevőnek azért, hogy az Áru átvételekor:
4) Az Eladó minden új áru esetében, amelyet a Vevőnek, aki fogyasztó, értékesít, felelősséggel tartozik a Vevőnek azért, hogy az áru átvételekor hibátlan legyen, és hogy a fogyasztási cikkeknél a hibák ne jelentkezzenek a Vevő általi átvételtől számított huszonnégy hónapos időtartamon belül. Ha a Vevő nem fogyasztó, akkor nem jár neki minőségi garancia.
5) Ha a szavatossági idő alatt az előző bekezdés szerint a termék hibás, és a hiba miatt a termék nem használható rendeltetésszerűen, és a hiba elhárítható, a Vevő jogosult a termék ingyenes javítására. Elhárítható hiba esetén a még nem használt termék esetében a Vevő jogosult a hiba elhárítása helyett a hibás termék hibátlan termékre történő cseréjét kérni.
6) Olyan hiba esetén, amely nem javítható, és amely megakadályozza, hogy az áru hibátlan áruként rendeltetésszerűen használható legyen, a Vevő jogosult az áru cseréjére, a vételárból való arányos árengedményre, vagy a vételi szerződéstől való elállásra.
7) A vevő nem jogosult a hibás teljesítésből eredő jogokra, ha a vevő a hibáról a termék átvételét megelőzően tudott, vagy ha a hibát ő maga okozta. A vevő nem jogosult a vételi szerződéstől elállni, sem új termék szállítását követelni, ha a terméket nem tudja abban az állapotban visszaszolgáltatni, amelyben azt átvette, kivéve a törvényben meghatározott eseteket.
8) Ha a Vevő nem lép vissza a vételi szerződéstől, vagy nem érvényesíti a hibátlan új áru szállítására, alkatrész cseréjére vagy az áru javítására vonatkozó jogát, akkor a vételárból arányos árengedményt követelhet. A vevő akkor is jogosult arányos árengedményre, ha az eladó nem tud hibátlan új terméket szállítani, alkatrészt cserélni vagy a terméket megjavítani, valamint abban az esetben is, ha az eladó nem biztosítja a jogorvoslatot ésszerű határidőn belül, vagy ha a jogorvoslat biztosítása a vevő számára jelentős nehézségeket okozna.
9) A vevő köteles a hibát a vevőnél (vagy a javításra kijelölt személynél) a hiba észlelésétől számított indokolatlan késedelem nélkül reklamálni.nbsp;A beérkezett reklamációkat indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezeljük, amennyiben az Eladó és a Vevő másképp nem állapodnak meg. A reklamáció benyújtásáról és kezeléséről az Eladó írásos visszaigazolást állít ki.p>
10) A reklamáció benyújtásának napja az a nap, amikor a Vevő bejelentette a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait, beleértve a 13. pont szerinti szavatossági felelősséget is.
11) Vitás reklamáció esetén az Eladó a reklamáció benyújtásától számított három munkanapon belül dönt a reklamáció elfogadásáról.
12) A jótállás és a hibákért való felelősség nem vonatkozik azokra az árukra, amelyekre a reklamációt a meghatározott jótállási idő lejárta után nyújtották be, valamint az áruk használatából eredő kopásra. A szokásos használatból eredő kopásnak minősül a telepek és akkumulátorok kapacitásának csökkenése is. A jótállás és a hibákért való felelősség nem terjed ki a helytelen használatból eredő hibákra. Az alacsonyabb áron értékesített termékek esetében az Eladó nem felel a hibáért, amelyért az alacsonyabb árat megállapították; a csere jog helyett a Vevő ebben az esetben jogosult megfelelő árengedményre.
13) A reklamációt az alábbi módon lehet benyújtani:
14) Amennyiben a Vevő és az Eladó között a vásárlási szerződésből vagy a szolgáltatásnyújtási szerződésből fogyasztói jogvitás helyzet áll elő, és azt nem sikerül közös megegyezéssel rendezni, a fogyasztó az ilyen jogvitás helyzetet bíróságon kívüli fogyasztói jogvitás helyzetek rendezésére jogosult szervhez utalhatja, amely:
Cseh kereskedelmi felügyelet Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
15) Az eladó nem felel a személyi sérülésekért, illetve a vagyoni károkért, amelyek szakszerűtlen kezelésből, a termékek visszaélésszerű használatából vagy gondatlanságból származnak.
16) A saját motívummal ellátott burkolatok esetében az áru cseréje nem lehetséges, mivel ezek egyedi gyártású termékek.
V Táboře dne 1.1.2023 J&I Mobile s.r.o.